Page 22 - hotels-equipment-2022-01
P. 22
Trivago
Οδηγίες online μάρκετινγκ
για ατομικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
Ας ρίξουμε μια ματιά
στις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές
για την ανάπτυξη της προσωπικής
ξενοδοχειακής επωνυμίας σας online.
Ο ξενοδοχειακός κλάδος αναπτύσσεται με γεωμετρική πρόοδο. Τη σημερινή εποχή
υπάρχουν εκατομμύρια ταξιδιώτες που έχουν το διαθέσιμο εισόδημα και θέλουν να
εξερευνήσουν τον κόσμο. Για την ακρίβεια, η ζήτηση εξακολουθεί να αυξάνεται και δεν
έχει ακόμα κορυφωθεί.
Την αυξανόμενη ζήτηση ακολουθεί η αυξανόμενη προσφορά, γεγονός που οδηγεί σε
πολύ υψηλά επίπεδα ανταγωνισμού στον ξενοδοχειακό κλάδο.
Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Σημαίνει ότι η προσέλκυση πελατών αποτελεί μια μεγάλη
και κρίσιμη πρόκληση για τους ξενοδόχους, ειδικά τους ξενοδόχους ανεξάρτητων,
ατομικών μονάδων.
Ωστόσο, το γεγονός ότι έχετε μια ατομική ξενοδοχειακή επιχείρηση δεν πρέπει να σας
εμποδίζει να ανταγωνίζεστε online μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων.
Ως ανεξάρτητος ξενοδόχος, έχετε πρόσβαση σε πολλά κανάλια και στρατηγικές
μάρκετινγκ, για να ελέγχετε τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζεται η επιχείρησή σας
στο ίντερνετ.
Διηγηθείτε την προσωπική ιστορία πίσω από την επωνυμία σας!
Όλα ξεκινούν με μια ιστορία.
Χωρίς αυτήν, δε μπορείτε να εδραιώσετε μια επωνυμία.
Η ιστορία σας θα πρέπει να δείχνει ποιοι είστε και το καταλύματος και των πελατών, το λογότυπο και το
σκοπό σας. Διηγηθείτε στους δυνητικούς πελάτες γιατί σλόγκαν σας.
ασχολείστε με τον ξενοδοχειακό κλάδο και τι είναι αυτό
που σας παρακινεί να παρέχετε την καλύτερη δυνατή Διηγηθείτε την προσωπική ιστορία πίσω από την επωνυμία
σας στην ιστοσελίδα σας. Μάθετε το μυστικό για τη
εμπειρία πελατών. Μιλήστε για τις αξίες, την ιστορία, τα
ενδιαφέροντα και τα πράγματα που σας παθιάζουν. σχεδίαση όμορφων και λειτουργικών ιστοσελίδων
ξενοδοχείου που συμβάλλουν στην προσέλκυση απευθείας
Μην περιορίσετε την αφήγηση της ιστορίας σας online. κρατήσεων εδώ.
Αποφύγετε να εστιάσετε αποκλειστικά στο κείμενο της Συνεχίστε την προσωπική ιστορία πίσω από την επωνυμία
ιστοσελίδας σας ή στα κανάλια των μέσων κοινωνικής σας στα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που
δικτύωσης, αλλά επικεντρωθείτε επίσης σε άλλα στοιχεία χρησιμοποιείτε.
που προσδιορίζουν την επωνυμία σας, όπως εικόνες του
συνέχεια στη σελίδα 28
22 Hotels Equipment